MF1 puan türü ile tercih edilebilen bölümler

MF1 puan türü ile tercih edilebilen bölümler
# Aktüerya Bilimleri
# Astronomi ve Uzay Bilimleri
# Astronomi ve Uzay Bilimleri(İkinci Öğretim)
# Finans Matematiği(İngilizce)
# Finans Matematiği(İngilizce)(%50 Burslu)
# Finans Matematiği(İngilizce)(Tam Burslu)
# İlköğretim Matematik Öğretmenliği
# İlköğretim Matematik Öğretmenliği(%25 Burslu)
# İlköğretim Matematik Öğretmenliği(%50 Burslu)
# İlköğretim Matematik Öğretmenliği(Ereğli)
# İlköğretim Matematik Öğretmenliği(İkinci Öğretim)
# İlköğretim Matematik Öğretmenliği(Tam Burslu)
# İstatistik
# İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri
# İstatistik(%25 Burslu)
# İstatistik(%50 Burslu)
# İstatistik(İkinci Öğretim)
# İstatistik(Tam Burslu)
# Matematik


# Matematik Mühendisliği
# Matematik Mühendisliği(İkinci Öğretim)
# Matematik Mühendisliği(İngilizce)
# Matematik Mühendisliği(İngilizce)(%50 Burslu)
# Matematik Mühendisliği(İngilizce)(Tam Burslu)
# Matematik Öğretmenliği
# Matematik Öğretmenliği(%25 Burslu)
# Matematik Öğretmenliği(%50 Burslu)
# Matematik Öğretmenliği(Almanca)
# Matematik Öğretmenliği(İkinci Öğretim)
# Matematik Öğretmenliği(Tam Burslu)
# Matematik ve Bilgisayar Bilimleri
# Matematik ve Bilgisayar Bilimleri(%50 Burslu)
# Matematik ve Bilgisayar Bilimleri(İkinci Öğretim)
# Matematik ve Bilgisayar Bilimleri(Tam Burslu)
# Matematik(%25 Burslu)
# Matematik(%50 Burslu)
# Matematik(İkinci Öğretim)
# Matematik(İngilizce)
# Matematik(İngilizce)(%25 Burslu)
# Matematik(İngilizce)(%50 Burslu)
# Matematik(İngilizce)(İkinci Öğretim)
# Matematik(İngilizce)(Tam Burslu)
# Matematik(Polatlı)
# Matematik(Tam Burslu)
# Matematik(Türkçe)
# Matematik(Türkçe)(Tam Burslu)
# Matematik(Uzaktan Eğitim)
# Matematik-Bilgisayar
# Matematik-Bilgisayar(%25 Burslu)
# Matematik-Bilgisayar(%50 Burslu)
# Matematik-Bilgisayar(İngilizce)
# Matematik-Bilgisayar(İngilizce)(%25 Burslu)
# Matematik-Bilgisayar(İngilizce)(%50 Burslu)
# Matematik-Bilgisayar(İngilizce)(Tam Burslu)
# Matematik-Bilgisayar(Tam Burslu)

0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels