TS2 puan türü ile tercih edilebilen bölümler

TS2 puan türü ile tercih edilebilen bölümler
# Azerbaycan Türkçesi ve Edebiyatı
# Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları
# Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları(%50 Burslu)
# Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları(İkinci Öğretim)
# Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları(Tam Burslu)
# Hititoloji
# Rekreasyon Yönetimi (Turizm Fakültesi)
# Rekreasyon Yönetimi (Turizm Fakültesi)(İkinci Öğretim)
# Sanat Tarihi
# Sanat Tarihi(İkinci Öğretim)
# Sanat ve Tasarım Yönetimi
# Sanat ve Tasarım Yönetimi(%50 Burslu)
# Sanat ve Tasarım Yönetimi(Tam Burslu)
# Sanat Yönetimi
# Sanat Yönetimi(%25 Burslu)
# Sanat Yönetimi(%50 Burslu)
# Sanat Yönetimi(İngilizce)
# Sanat Yönetimi(İngilizce)(%50 Burslu)
# Sanat Yönetimi(İngilizce)(Tam Burslu)
# Sanat Yönetimi(Tam Burslu)


# Sümeroloji
# Tarih
# Tarih Öğretmenliği
# Tarih Öğretmenliği(%50 Burslu)
# Tarih(%25 Burslu)
# Tarih(%50 Burslu)
# Tarih(İkinci Öğretim)
# Tarih(İngilizce)
# Tarih(İngilizce)(%25 Burslu)
# Tarih(İngilizce)(%50 Burslu)
# Tarih(İngilizce)(Tam Burslu)
# Tarih(Polatlı)
# Tarih(Tam Burslu)
# Tarih(Uzaktan Eğitim)
# Türk Dili ve Edebiyatı
# Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği
# Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği(%25 Burslu)
# Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği(%50 Burslu)
# Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği(Tam Burslu)
# Türk Dili ve Edebiyatı(%25 Burslu)
# Türk Dili ve Edebiyatı(%50 Burslu)
# Türk Dili ve Edebiyatı(İkinci Öğretim)
# Türk Dili ve Edebiyatı(Polatlı)
# Türk Dili ve Edebiyatı(Tam Burslu)
# Türk Dili ve Edebiyatı(Uzaktan Eğitim)
# Türkçe Öğretmenliği
# Türkçe Öğretmenliği(%25 Burslu)
# Türkçe Öğretmenliği(%50 Burslu)
# Türkçe Öğretmenliği(Ereğli)
# Türkçe Öğretmenliği(İkinci Öğretim)
# Türkçe Öğretmenliği(Tam Burslu)

0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels