YGS2 puan türü ile tercih edilebilen bölümler

YGS2 puan türü ile tercih edilebilen bölümler
# Acil Yardım ve Afet Yönetimi (Yüksekokul)
# Acil Yardım ve Afet Yönetimi (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Balıkçılık Teknolojisi (Yüksekokul)
# Beslenme ve Diyetetik (Yüksekokul)
# Beslenme ve Diyetetik (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Beslenme ve Diyetetik (Yüksekokul)(İngilizce)
# Beslenme ve Diyetetik (Yüksekokul)(İngilizce)(%50 Burslu)
# Beslenme ve Diyetetik (Yüksekokul)(İngilizce)(Tam Burslu)
# Beslenme ve Diyetetik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Ebelik (Yüksekokul)
# Ebelik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)
# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)(%50 Burslu)


# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)(İngilizce)
# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)(İngilizce)(Tam Burslu)
# Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Gıda Teknolojisi (Yüksekokul)
# Gıda Teknolojisi (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Hemşirelik (Yüksekokul)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Akşehir Kadir Yallagöz)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Atatürk)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Bandırma)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Fethiye)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Florance Nightingale)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Florance Nightingale)(Tam Burslu)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(İngilizce)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(İngilizce)(%25 Burslu)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(İngilizce)(%50 Burslu)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(İngilizce)(Tam Burslu)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Ödemiş)
# Hemşirelik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Kimya Öğretmenliği
# Kimya Öğretmenliği(Almanca)
# Tütün Eksperliği (Yüksekokul)

0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels