YGS6 puan türü ile tercih edilebilen bölümler

YGS6 puan türü ile tercih edilebilen bölümler
# Bankacılık (Yüksekokul)
# Bankacılık (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)(Uzaktan Eğitim)
# Bankacılık ve Finans (Yüksekokul)(Uzaktan Eğitim)(Tam Burslu)


# Bankacılık ve Finansman (Yüksekokul)
# Bankacılık ve Finansman (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Bankacılık ve Finansman (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Bankacılık ve Sigortacılık (Yüksekokul)
# Bankacılık ve Sigortacılık (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Bankacılık ve Sigortacılık (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Bankacılık ve Sigortacılık (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Denizcilik İşletmeleri Yönetimi (Yüksekokul)
# Gayrimenkul ve Varlık Değerleme (Yüksekokul)
# Gayrimenkul ve Varlık Değerleme (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Gayrimenkul ve Varlık Değerleme (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Gayrimenkul ve Varlık Değerleme (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Gümrük İşletme (Yüksekokul)
# İnsan Kaynakları Yönetimi (Yüksekokul)
# İnsan Kaynakları Yönetimi (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# İnsan Kaynakları Yönetimi (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# İşletme Bilgi Yönetimi (Yüksekokul)
# İşletme Bilgi Yönetimi (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# İşletme Bilgi Yönetimi (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Konaklama İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Konaklama İşletmeciliği (Yüksekokul)(Beyşehir Ali Akkanat)
# Konaklama İşletmeciliği (Yüksekokul)(Beyşehir Ali Akkanat)(İkinci Öğretim)
# Konaklama İşletmeciliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Konaklama ve Turizm İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Konaklama ve Turizm İşletmeciliği (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Konaklama ve Turizm İşletmeciliği (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Muhasebe (Yüksekokul)
# Muhasebe (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Muhasebe (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Muhasebe (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Muhasebe Bilgi Sistemleri (Yüksekokul)
# Muhasebe Bilgi Sistemleri (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Muhasebe Bilgi Sistemleri (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Muhasebe Bilgi Sistemleri (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Muhasebe Bilgi Sistemleri (Yüksekokul)(Uzaktan Eğitim)
# Muhasebe Bilgi Sistemleri (Yüksekokul)(Uzaktan Eğitim)(Tam Burslu)
# Muhasebe ve Finansal Yönetim (Yüksekokul)
# Muhasebe ve Finansal Yönetim (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Muhasebe ve Finansal Yönetim (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Muhasebe ve Finansal Yönetim (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Otel Yöneticiliği (Yüksekokul)(İngilizce)(%25 Burslu)
# Otel Yöneticiliği (Yüksekokul)(İngilizce)(%50 Burslu)
# Otel Yöneticiliği (Yüksekokul)(İngilizce)(Tam Burslu)
# Pazarlama (Yüksekokul)
# Pazarlama (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Pazarlama (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Sağlık Kurumları Yöneticiliği (Yüksekokul)
# Sağlık Kurumları Yöneticiliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Sağlık Kurumları Yöneticiliği (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Sağlık Yönetimi (Yüksekokul)
# Sağlık Yönetimi (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Sağlık Yönetimi (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Sağlık Yönetimi (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Sermaye Piyasası (Yüksekokul)
# Sermaye Piyasası (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Sermaye Piyasası Denetim ve Derecelendirme (Yüksekokul)
# Sermaye Piyasası Denetim ve Derecelendirme (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Sermaye Piyasası Denetim ve Derecelendirme (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Sermaye Piyasası Denetim ve Derecelendirme (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Seyahat İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Seyahat İşletmeciliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Sigortacılık (Yüksekokul)
# Sigortacılık (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Sigortacılık ve Risk Yönetimi (Yüksekokul)
# Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Yüksekokul)(İngilizce)(%25 Burslu)
# Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Yüksekokul)(İngilizce)(%50 Burslu)
# Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Yüksekokul)(İngilizce)(Tam Burslu)
# Tekstil Tasarımı ve Üretimi (M.T.O.K.)
# Tekstil Tasarımı ve Üretimi (M.T.O.K.)(İkinci Öğretim)
# Turizm İşletmeciliği (M.T.O.K.)
# Turizm İşletmeciliği (M.T.O.K.)(İkinci Öğretim)
# Turizm İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Turizm İşletmeciliği (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Turizm İşletmeciliği (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik (Yüksekokul)
# Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik (Yüksekokul)(Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Turizm ve Otel İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Turizm ve Otel İşletmeciliği (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Turizm ve Otel İşletmeciliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Turizm ve Otel İşletmeciliği (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Turizm ve Otelcilik (Yüksekokul)
# Turizm ve Otelcilik (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Turizm ve Otelcilik (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Turizm ve Otelcilik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Ulaştırma ve Lojistik (Yüksekokul)
# Ulaştırma ve Lojistik (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Ulaştırma ve Lojistik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Uluslararası Finans (Yüksekokul)
# Uluslararası Finans (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Uluslararası Finans (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)(İngilizce)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)(İngilizce)(%50 Burslu)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)(İngilizce)(Tam Burslu)
# Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Uluslararası Ticaret (Yüksekokul)
# Uluslararası Ticaret (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (Yüksekokul)
# Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (Yüksekokul)(Türkçe)
# Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (Yüksekokul)(Türkçe)(%50 Burslu)
# Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (Yüksekokul)(Türkçe)(Tam Burslu)
# Uluslararası Ticaret ve Lojistik (Yüksekokul)
# Uluslararası Ticaret ve Lojistik (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Uluslararası Ticaret ve Lojistik (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Uluslararası Ticaret ve Lojistik (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Üstün Zekalılar Öğretmenliği
# Üstün Zekalılar Öğretmenliği(%25 Burslu)
# Üstün Zekalılar Öğretmenliği(%50 Burslu)
# Üstün Zekalılar Öğretmenliği(Tam Burslu)
# Yiyecek-İçecek İşletmeciliği (Yüksekokul)
# Yiyecek-İçecek İşletmeciliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Yönetim Bilişim Sistemleri (Yüksekokul)
# Yönetim Bilişim Sistemleri (Yüksekokul)(%25 Burslu)
# Yönetim Bilişim Sistemleri (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Yönetim Bilişim Sistemleri (Yüksekokul)(Tam Burslu)

0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels