Lys Sonuç Belgesinin Videolu Açıklaması

 LYS SONUÇ BELGENİZİN ÜZERİNDE YAZAN PUANLARIN ANLAMLARI









lys sonuç belgesinin açıklaması , üzerinde yazan puanların anlamları , açıklamalı anlatım , nereleri işime yarar, hangi puan türünde tercih yapmalıyım? , puanım nerede , bu ne demek , puan türleri , sebebi nedir ?, ne yapmalıyım, nereden tercih yapacağım , açıklamalı anlatım, açıklama , anlatım, anlatmak , önemli bölüm , neresini kullanacağım , ham puanlar nerde , başarı sıraları, videolu açıklama . . .

OKUL VE ORTAÖĞRETİM BAŞARI PUANI BİLGİLERİ anlamı, nedir, hakkında, nasıl, nekadar
DİPLOMA NOTU/PUANI kaç olamıl, nedir, nasıldır, hakkında,anlamı ne, ne yapılabilir,
 ORTAÖĞRETİM BAŞARI PUANI önemi nedir nasıl eklenir nasıl hesaplanır nasıl
AOBP-SÖZ  AOBP-SAY  AOBP-EA nasıl hesaplanır nasıl eklenir ne işe yarar tercih yapılırmı ?
OKUL KODU nedir ne işe yarar etkilermi çok ?

0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels