YGS5 puan türü ile tercih edilebilen bölümler

YGS5 puan türü ile tercih edilebilen bölümler
# Çocuk Gelişimi (Yüksekokul)
# Çocuk Gelişimi (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Çocuk Gelişimi (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# El Sanatları Tasarımı ve Üretimi (M.T.O.K.)
# El Sanatları Tasarımı ve Üretimi (M.T.O.K.)(İkinci Öğretim)
# Grafik Tasarımı (M.T.O.K.)
# Grafik Tasarımı (M.T.O.K.)(İkinci Öğretim)
# Moda Tasarımı (M.T.O.K.)
# Moda Tasarımı (M.T.O.K.)(İkinci Öğretim)
# Moda Tasarımı (Yüksekokul)
# Moda Tasarımı (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Moda Tasarımı (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Moda Tasarımı (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Okul Öncesi Öğretmenliği
# Okul Öncesi Öğretmenliği(%25 Burslu)
# Okul Öncesi Öğretmenliği(%50 Burslu)
# Okul Öncesi Öğretmenliği(İkinci Öğretim)
# Okul Öncesi Öğretmenliği(Tam Burslu)
# Rekreasyon


# Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği (Yüksekokul)
# Sosyal Hizmet (Yüksekokul)
# Sosyal Hizmet (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Sosyal Hizmet (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Spor Yöneticiliği (Yüksekokul)
# Spor Yöneticiliği (Yüksekokul)(İkinci Öğretim)
# Spor Yönetimi (Yüksekokul)
# Spor Yönetimi (Yüksekokul)(%50 Burslu)
# Spor Yönetimi (Yüksekokul)(Tam Burslu)
# Takı Tasarımı (Yüksekokul)

0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels