- - 2011 - 2012 KYK Dönemi - -

2011-2012 ÖĞRETİM YILI YURTİÇİ YURT,BURS,ÖĞRENİM VE/VEYA KATKI KREDİSİ BAŞVURUSU DUYURUSU (daha sonra size ip uçları verilecektir. takip etmeyen kaybeder)
            
                 
  
SİTEMİZİ SIK SIK TAKİP EDEREK GEREKLİ BİLGİLERE VE DAHA FAZLASINA ULAŞABİLİRSİNİZ.  http://tercihimiz.blogspot.com/

     2011-2012 öğretim döneminde Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavına girerek bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden yurtlarda barınmak ,burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyen öğrenciler; ÖSYM
tarafından üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren, Kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.


     2011-2012 öğretim döneminde ek kontenjan ile yerleşen öğrencilerde ek kontenjan sonuçları açıklandıktan sonra Kurumumuzunwww.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.


    Halen bir yükseköğretim kurumuna devam eden ara sınıf (önlisans, lisans ve yüksek lisans) öğrencilerinin yurt, burs, öğrenim ve katkı kredisi başvuruları 04 Temmuz - 07 Ağustos 2011 (07Ağustos 2011 dahil) Kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.


    2011-2012 öğretim yılında yüksek lisans, (Şubat 2011 tarihinden yüksek lisansa başlayanlar dahil) doktora, ön kayıt ve özel yetenek sınavı ile yükseköğretim programlarına girecek öğrencilerin başvuruları 19 Eylül – 02 Ekim 2011 (02 Ekim 2011 dahil),
Kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.


    Kurum yurtlarında barınmakta iken devam ettikleri öğretim kurumlarını normal süresinde bitiremeyen (Artık Yıl) öğrencilerinin başvuruları ise daha önce barındıkları yurt müdürlüklerince 12 – 23 Eylül 2011 (23 Eylül 2011 dahil) tarihleri arasında kabul edilecektir.  



0 YORUMLAR:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz. . . adınızı (adsız) değitirerek yorum yazınız.

 
 
 

Labels

Labels

Labels